Voor PS van de Week, de zaterdagbijlage van Het Parool, schreef ik een vijfpaginastuk over de versnippering en versplintering van de Nederlandse reclamewereld, waarin grote bureaus gedecimeerd zijn en de kleine gespecialiseerde (vaak in digitaal en video, waar alle media en reclame nu op draaien) bureautjes opstomen en ook door grote adverteerders als Heineken, KLM, Jumbo, Albert Heijn, KPN etcetera worden ingeschakeld. Kortom, de toekomst is aan de makers. Klein, groot, maken en doen is het nieuwe denken.

Verschijndatum: zaterdag 7 februari 2015. Klik op de afbeeldingen voor een leesbare vergroting.ReclamestaatvanverwarringParool7feb2015ReclamestaatvanverwarringParool7feb2015-2ReclamestaatvanverwarringParool7feb2015-3

Erwin WijmanHet reclamebureau is in staat van verwarring

Leave a Comment

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.