Op 18 april 2019 verschijnt mijn nieuwste boek, bij Uitgeverij Haystack: Zo verkoop je alles. Hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt.

Het boek telt maar liefst 352 pagina’s, met 105 hoofdstukken verdeeld over 15 gebieden – van social media tot contentmarketing, van marketingstrategie tot events etc. In elk hoofdstuk staan steevast 7 tot 10 tips om jouw product, dienst, merk of jouzelf beter over het voetlicht te krijgen. Dat zijn samen ruim 800 tips en tools.

Zo heb je als ondernemer, professional, manager of adviseur alles wat je wilt en moet weten over reclame en marketing in één boek bij elkaar.

Wat je ook doet of verkoopt, met dit boek haal je een volle gereedschapskist in huis waarin je niks mist. Zo verkoop je alles geeft je de zekerheid van volledigheid.

Het boek is gebonden in luxe hardcover, de prijs is 29,95 euro (ISBN 9789461263315). Het is te koop in elke boekhandel, en natuurlijk ook bij Managementboek.nl, bij Scheltema en bij bol.com. Ja, I know, we hadden dit kneiterdikke boek drie keer zo duur kunnen maken (zei mijn uitgever ook al)😀

De flaptekst:

Je kunt nog zo geweldig zijn, als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame. 

Ook jij kunt de Tesla worden onder de auto’s, de George Clooney onder de acteurs, de Hema onder de rookworsten. Daarvoor hoef je maar twee dingen te doen: je merk begeerlijk maken en dit delen met de wereld. 

Te veel bedrijven zijn onbekend en onbemind. Laat jezelf zien en stel je persoonlijke reclamemix samen met de praktische tools in dit luxe hardcover boek. Ontdek wat werkt voor jou en je merk, en verover de wereld. Zo helpt dit boek niet alleen jou, maar ook alle mensen die je producten en diensten graag zouden willen kopen. Iedereen wordt gelukkig van reclame.

Erwin Wijman is Nederlandse bekendste marketingdeskundige en schreef veelgelezen boeken over marketing, waaronder Vlinder in de boksringDe bedrijfsnamenfabrieken Wat je rijdt ben je zelf.

Ontwerp cover: Moker Ontwerp, Amsterdam

Hier lees je al enkele hoofdstukken uit het boek:

Tekst is veel belangrijker dan je denkt,

Stuur je vijanden glitter en

Just do it. Hoe bedenk je nu een echt goede slogan voor jouw bedrijf?

Erwin WijmanZo verkoop je alles. Hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt