Het is een hele eer. Mijn stuk over automarketing, ‘Waarom Porsche nooit korting geeft’ (ondertitel: ‘Veel merken hebben last van goedkoperitis’), is geëindigd in de Top 6 van meest gelezen columns van ManagementSite in 2011. Op 3 nog wel.
En het staat er dan nog geeneens een maand op.
‘Ruim 270 columns zijn het afgelopen jaar in ManagementSite gepubliceerd’, schrijft hoofdredacteur Willem Mastenbroek in zijn toelichting. Wat opvalt aan de best scorende columns is dat ze gaan over praktische zaken met veel voorbeelden en handvatten, geeft hij aan. ‘Heel concreet: ‘tools’, zinnen die je moet zeggen, nieuwe hamers en bijtels, valkuilen die je maar beter kunt vermijden.’
Fijn om te merken dat mijn inderdaad heel praktisch opgezette stuk ook zo goed wordt opgepikt door de 140.000 unieke lezers van ManagementSite.
En ik sta die 12e december 2011 ook al op 4 in de Top van ‘Populairste auteurs van dit moment’ op ManagementSite.